hulyaaa-123 Yani onun sormasına gerek yok ki. Doktorlar görüyor zaten. Ve neler yapıp yapamayacağını söylüyorlar. 2 yasında konuşmama çok duydum ama yürümeme duymadım. Umarım genetik vb.dir ve önemli bir durum çıkmaz. Arkadaşınız korkusunu bir kenara bırakıp, acilen çocuğu iyi bir doktora götürsün mutlaka.