Tta1809- Eva27 aynı durum bende de var bak gece 4den beri uyuyup uyumadıgımız belli değil. 12ye kadar aralıklı yatırdım 12den 3e kadar salla emzir zor uyudu ne kadar uyur bilmiyorum🙁 gümlük rutin böyle bazen diyorum bir bebek bu kadar uykusuz nasıl kalır