1 ay 5 günlük oğlum var. Çevremde çoğu arkadaşıma soruyorum herkesin bebegının düzenli bir uykusu var. Ama benım oğlumun malesef🥺 ilk sarılığı olduğu için ilk 15 gün sık sık gündüz gece ben uyandırıyordum, sonra gaz sorunumuz başladı şuan damla kullanıyoruz tabi bu 3. Değiştirdiğimiz damla ama dünden beri daha rahat gibi gazını yapabiliyor. Ama esnerken uykusu varken uyumak istemiyor uykuya hemen dalamıyor, daldığını sanıp beşiğine koyuyorum arkasından hemen gözünü açıp ağlamak başlıyor. Ve sürekli memede kalmak istiyor benım gibi olan varmı?