Busra_VrL Laden mrb bi sorum olucak .ozel grubumuz var bizim. O gruptan herkes çıkınca normal post olarak formda yer aliyomus diye duydum dogru mu?
Solzeyer 2 kızım var biri 28 aylık biri 3 aylık çok zorlanıyorum çünkü küçük kızım gazman ve bi türlü bitmedi sancıları büyük kızım ise sürekli ilgi onda olsun istiyor yani ikiye bölünmüş bi anneyim 😔
zeynepmommm Solzeyer Allah yardımcınız olsun inşallah bbm oğlanda öyle kızımı doğru düzgün sevemiyom bile
aslanlarin_mom zeynepmommm 2 oğlan annesiyim oğlan diye altını çiziyorum çünkü bir tık daha canavar olabiliyorlar 🥰 2 buçuk ve 1 yaş Ben çok anlamasamda nasıl yorulduğumu 20 kilo vermemden anlıyorum artık zor iş vesselam 🤲🏻❤️
zeynepmommm aslanlarin_mom Allah bağışlasın evet benim oğlumda çok hareketli şimdi onu 2le çarpıyorum zor valla
zeynepmommm bernakoc oğlan çocukları çok hareketli ben oğlum 1.5 yaşında gelince daha yeni insan olduğumu anlamıştım hem kolik hem hareketli hem de biraz hastaydı
bernakoc zeynepmommm bnmkı gecelern yargucı resmen uyumuyor hala sallıom şu an bıle 🤣🤣 gece uyumuyoz gundız oglusm analk kaynanam gelınlk kocamda karılık beklıo ama bn nereye yatsamda uyusam az modundayım 🤣🤣