YusufunAnnesiiiii zeynepmommm henüz 1 tane ballı lokumum var❤️ 13 aylık🥰 Yıllar sonra bir kardeşi olsun isterim nasip tabi bu işler 🌸 Allah isteyen herkese istediği vakit nasip etsin inşallah 💫😍
iki_prens_annesi zeynepmommm İki tane canavarim var superanayum bnde 😂😂 biri ocakda dördüne gircek💙 digeride martta iki yasina💙 allahim bolca sabir diliyorum 🤲😂🙈
alparslanmoms Gulsen4224 benimde oğlum şuan 15 aylık 9 haftalık hamileyim zorlanıyor musun ? Ben çok korkıyorum 😢
Sibel_87 Gulsen4224 zor olmuyor mu ya,benim kızım 6 buçuk yaşında,yeni doğum yaptım valla idare etmek zor,alışmışım biraz da rahata 😀ama iyiki küçük yaşta 2.yi yapmamışım diyorum.büyüğü okula gidince diğeri ile vaktimi ayırabiliyorum
asiltonunmommysi Elf33 hep şeyi merak etmişimdir her çocuk farklıdır illaki de 2.lerde ilki gibi seviliyor mu, böyle içimde bi ilk çocuğuma aşk var 2. Çocuğum da bkyle hisseder miyim diye çok tereddüt ediyorum. Birde 2. Çocuğa bakmak daha kolay değil mi ne yapacağını biliyorsun tecrübeli oluyorsun vs
Busra_VrL Laden mrb bi sorum olucak .ozel grubumuz var bizim. O gruptan herkes çıkınca normal post olarak formda yer aliyomus diye duydum dogru mu?
Cheddar zeynepmommm 26aylık bi minnoş kızım var Allah bağışlasın. kendi halinde bi anayım çok süper göremiyorum kendimi🙈
zeynepmommm bernakoc oğlan çocukları çok hareketli ben oğlum 1.5 yaşında gelince daha yeni insan olduğumu anlamıştım hem kolik hem hareketli hem de biraz hastaydı