Mamaqueen geçmiş olsun, burnunu sık sık açmaya çalış şimdilik. Odasının havası kuruysa önerilen ketıl işini de dene mutlaka. Öksürmesi şu durumda iyi bir şey aslında, temizlemeye çalışıyor vücudunu.
yarın doktora da götürecekmişsin bak bu geceyi bir şekilde atlatın yarın doktor ilaçlarını da verecektir. Benim kızım geçen sene hastalanmıştı benzer şekilde üç gün demeden toparladı doktorun verdiği şuruplarla.