Mamaqueen Burnu cok akiyor bebegimin. Balgamda var. nefes alamiyor resmen. Cok fazla hiriltisi var. surekli uyaniyor. Bu hirilti balgam cigerlere iner Allah korusun bronsit vs olur diye cok korkuyorum. Suan uyuyor buyuk adam gibi horluyor uyanio surekli. Ne yapabilirim?
elifizm Mamaqueen geçmiş olsun mamacım, sık sık burnunu açıyor musun, prospan şurubun var mı o da çok iyi gelir , çok endişeli isen doktora da götürebilirsin ilerlemeden önünü alırlar
Fatos_tekeeva Mamaqueen bizim bebisimizde öyleydi uyuyordu 10 dk sonra uyaniyordu eşim aspiratorle hep burnunu temizledi şuan hafif hırıltı var şükür iyi sıcak tutmaya çalışın 🙏🏻
Mamaqueen elifizm yarin goturecegim cok korktum acikcasi. Burnunu aciyorum surekli izin vermiuor agliyor. Acsamda 5 dk sonra yine doluyor. Prospan yok ne ise yariyor o?bu arada sagol Allah razi olsun 🙏
Mamaqueen Deletedmom896 cok tikandiginda bir iki kere oksuruyor ama sanki bogazini temizlemek icin oksuruyor gibi oda mi ayni sey?
elifizm Mamaqueen sende de olsun. Prospan bitkisel bir şurup eczanelerde satılıyor öksürüğe hırıltıya çok iyi geliyor 3 güne kesiyor. Her evde olmalı bence. Yine de doktoruna sor ama al diyeceğine eminim. Korkma iyi olacak inşallah
Fatos_tekeeva Mamaqueen 5.gununde geçti diyebilirim o kadar yorgun kaldimki uykusuzluktan kötü olmustm ama şuan geçti
Busraseda Mamaqueen yastıkla başını biraz yüksekte tutun isterseniz eğer yastık kullanmıyorsanız ..bir de buhar makinesi yoksa da ketil getirin biraz kaynasın odada
Birpasaninannesi Bizim de 2-3 hafta boyunca sürdü. Sürekli burnunu açıyorduk. Öksürüp te başlayınca doktora götürdük bronşit dedi antibiyotik verdi kullandık sonra geçti elhamdulillah. Siz de biran önce doktora götürün. Rabbim şifasını versin inşaAllah
Mamaqueen Birpasaninannesi sukur gecmis sizinki. Amin Allah tum hasta bebeklere sifa versin insAllah🙏🙏🙏
Srphnm Mamaqueen burnunu serum fizyolojik sık sık açın şimdide tam soğanı parçalara kesip baş ucuna koyun bakın nasıl güzel nefes alıcak
Mamaqueen Srphnm burnunu aciyorum surekli ama yatarken uyudugu icin actirmiyor agliyor malesef 😞 soganida kestim karanfil sapladim ama fayda etmiyor gibi