İlaç kullanmadan geçti benimki.
Ayağınızı buz gibi tuzlu suya koyun mümkünse suyun içine buz atın .
Bekletebildiğiniz kadar bekletin ayağınızı suyun içinde. Geçiyor. Bende de olmuştu ağlıyordum artık bir abim önermişti sağolsun. Mantar sıcak suyu severmiş . Sıcak suya değdikçe ürermiş öyle demişti . Kaşıntı tamamen geçmişti bir kaç güne .