Nejlavrl aynen bende öyle hiçbir yere çıkamadım doğusaydık o zaman ailem uzaktaydı yakın olsalardı da gidemezdim çok korkuyordum bebeği kaybederim pıhtı atar diye 9 ay iğne ilaç kullandım anca açık havaya çıktım ama doğımdan sonra hastaneye gide gele covit kaptık . 15 gün yoğun bakım süreci oldu 10 günü benden uzakta başka şehire naklettik bebeği bu kadar ilgi bekleyen kucaktan inmeyen nasıl durmuştur 10 gün hastaneden çıkınca sesi kısılmıştı. Benim bebeğim de çok irkiliyor dışarda korna çalsın mesela ağlayarak uyanır , evde tv istemedik bebekten sonra bebek uyanıkken bazen derin nefes alınca bile irkiliyor. Hapşurunca ağlıyor mesela çok korkuyor bi anda ses olunca. Işığı açıp kapatmaya uyanıyor. Gündüz eline koluna dokunarak uyutuyorum elimi çektiğim an uyanıyo sen nasıll hissediyorsun diyorum bazen. Karnımdayken de zor bi hamilelik geçirdiğimden seslenip uyandırabiliyordum çoğunlukla uyanıyordu. Sizin çok çabuk olmuş gerçekten hiç anlamamışsınızdır zaten hamilelik süresi gergin oluyor çoğunlukla evli gibi ceğil de anne baba gibi hissediliyor kendini düşünmeden. insan eşiule de vakit geçirmek istiyor inşallah çekirdek aile olarak zaman geçirirsiniz covit bitse de artık rahatlasak. İnşallah bebişle beraber evliliğinizin tadını çıkartırsınız 🌸