4 ay 3 günlük uyandığında durmaz fakat karnı doyduğunda beşiğine koyarım kendi kendine oyalanır yarım saat. sallanan bir beşik üstte oyuncakları var kendi hareket ettikçe sallanıyor onlarla oynuyor. oyun halısı hiç ilgisini çekmedi ben de şaşırmıştım nasıl duruyor beşikte diye de hala da anlamış değilim:)) o yarım saatte de kahvaltımı edebiliyorum ya kendi kendine uyuyor ya da sıkılıp ağlıyor. kucağa alıştırmadım kucakta sallamayı hiç yapmadım. sağ tarafım ameliyatlı olduğu için hiç yeltenmedim bile belki o yüzden işe yaradı bilmiyorum valla ne zaman neyden sıkılacakları da belli olmuyor sürekli değişiyorlar. mesela uykusu düzene girdi oh mis diyorum bi bakiyorum 7 de değil de 4 de kalkmış. ya da gündüz üç uyku ikiye düşmüş.