Nejlavrl gerçekten öyle insan biraz da olsa kendine vakit ayırmak istiyor. Eşim olmayınca geceden kahvaltımı hazırlıyorum onu doyurunca hemen kahvaltı yapıyorum sadece yapacak kadar izin veriyor sonra uyuyabilirse uyuyor uyusun diye bazen çamaşır makinesi açıyorun ki evde ses olsun ben hareket edebileyim diye o sesizlikte yoksa bana hiç hareket alanı oluşmaz. Sürekli uysnıyor çıt yapsam. Sizde yanınıza yiyeceğinizi alın brn öyle buldum çözümü. Şöyle bişey oluyor bizde illa o uyurken temas edicez yoksa uyanıyor gündüz uykularında. Gece de5 den sonrs öyle kıvranıyor gazdan. Yani artık ev işini bıraktım gitti yemek de ya eşim gelince yapıyorum ya da gelince o yapıyor. Sizde yanında oturup dokunun belki daha iyi uyur. En azından bişey yapmasanız da dinlenirsiniz. Ben öyle yapıyorum uzanıyorum bişey izliyorum o uyurken ya da uyuyorum bir uykusunda uyumazsam diğerinde uyuyorum onunla