Nejlavrl tam beni anlatmışsın canm aşı için çıktığımızda çığlıklarından, iki bina öteden bizi eve sokmuştu. Alışverişe gittik arabadan inmeden geri eve geldik artk ben bittim diyordum. Balkondan pencereden geçen insanları kedi köpekleri ağaçları gösterip anlatarak hergün biraz normalleşti. Tabi algılamaya başladıkça çıktığımızda aglamamaya başladı şuan 8 aylık kapı açılsa da gitsek diye bakıp ağlar oldu