gkucukkaya kızım pazartesi 2.5 aylık olcak bızded ebaslası meme reddı sadece uykuluyken yanı gecelerı alıyor gunduzde ıyıce dalmıssa gozu kapalıylkem verıyorum emıyor ama uyanır ıyanöaz bas bas bagırıyor.koridorum uzun karanlık ayakta verıyorum bı ıkı aldı sonra yıne aynı herseyıd enedm bıldıgın red.Bende sagıyorum be cok sukur azalmıyor ıcmedıgm malt ıcecek sut damlası kalmadı gunde 3 lıtre su cok uzuluyorum emzırmeyı özleıdm kızım doyerek baslıyorum aglamaya ama şükredım saglıklı canı sağ