gkucukkaya ben birkaç ay gögüsüm çok acıdıgı anlarda rahatlaması in gündüz sagaral biberonla verdim gece de emzirdim, bazen annemler ve ya kayınvalidemlere gidince(farklı sehirlerdeyiz hepimiz) sagıp dısarı cıkıyoruz aksamlar, meme reddi vs yasamadım