61arzu Kttekin ben ben korka korka oldum ilkinde cocugum küvezdeydi zaten ama demişlerdi 9 saat emzirme problem olmamıştı ikincisinde allahtan aile hekimi emzirebilrisin dedi yoksa mümkün değil duramazdı 8 saat ☺️☺️☺️☺️
nurelem _Gamze_ aşının yan etkisi pıhtılaşma olduğu için kan sulandırıcı kullanıp olmak gerekiyor diyorlar bende kan sulandırıcı kullanıyorum ası olcam bu hafta herhangi bi kan sulandırıcı kullandın mı acaba
_Gamze_ nurelem ben doğumdan sonra bırakmıştım iğne olmayı, aşıyla ilgisiyle alakalı de hiç bilgim yoktu açıkçası bu yüzden de sormadım hiç doktorlarıma.. iğne de kullanmadım aşı öncesi veya sonrası