Kttekin kızım şu an 5 aylık.2doz biontec oldum. Sütümde belirgin şekilde azalma oldu. Bende de ateş, titreme, ağrı ve halsizlik gibi yan etkiler oldu her iki dozda da. Olduğum için memnunum yine de. Çünkü 10 yaşındaki oğlum okuldan virüs getirdi ve hafif bir şekilde atlattık şükür.