Luna_woman yazın sekizlere düştüğü oluyor, insanlar tatilde yazlıkta olduğu için. Kışın 13-14 oluyor. Ama kolay değil hele semt zorsa. Bide binalar eski ve asansör yoksa. Araba masrafı da oluyor baya. Sanırım şu an sıfır araba istiyorlar ve bir sürü belge lazım. Kampanya dönemleri çok yoğun. Bi de iki part mal geliyor bi sabah bi öğle. Para kazanmaksa amaç iki partıda dağıtmak lazım, sadece sabah yeterli olmaz. Eksileri artıları var yani her iş gibi.