Luna_woman benim kapıma hergün aynı çocuk geliyor kargo için heder oluyor vallahi koli taşımaktan nedense 5 sipariş varsa toplu degilde gün içinde tek tek getirdigi oluyor sordugumda gel git yapıp kargo geldikce getiriyorum abla çok yorucu diyordu yani o parayı illaki kazanıyordur sormadm ama heder oluyor çocuk bence bebegini bırakmaya deymez büyütüp sonrasında çalışmal daha mantıklı ben kızımı 4. Ayında bırakıp işe gitmiştim şartlar geregi şimdi 10 yaşında keşke büyütseydim de snra girseydim işe diyorum istedigin gibi yetiştiremiyorsun çünkü. Ama oglum 2,5 aylık hayatta bırakıp bidaha işe girmem büyütüp snra kreşe verip girerim en mantıklısı buymuş. Tecrübe edinmş oldum