ehlenmomyy benim oğlumda da anne sütü sarılığı vardı, 2 aylık olduk rengi yeni yeni açılıyor. 14.gün değerlerde yükselme oldu ama sınırın epey altında olduğu için fototerapi almadı, 40.gün tekrar yükseldi gün boyu uyuyordu, acaba ciddi bişey mi var diye endişelenmekten delirecek gibi oldum acile gittik. sarılık uyutur, uyudukça emmediği için kan şekeri düşer ve bu da daha fazla uyku haline sebep olur, 2 saat diyorlar ama sizinki erken doğduğu için bence saatte bir uyandırıp emzirin, sarılığı emdikçe atlatacak. Çok geçmiş olsun.