Birana Ben saldım 6 aylık ılıcamız birton kortizonlu krem verip duruyorlar 2 gün yarıyorsa 3.cü gün başka krem dene dur .Krem felan kullanmıyorum .Bioderme atopik cilt serisi nemlendirici artı yıkama jeli .Üreli nemlendirici verdi birde doktorumuz onu kullanıyorum egzama yankı donemi başladığında .Fucidin kortizonlu krem sarı su aktığında kullanıyorum 2-3 gün .Hergün yıkıyorum ,pamuklu giydiriyorum ,evi havalandırıyorum bu kadar .Çok üstüne düştükçe beynimi yakıyorum yoksa yeterli bu Zaten 💁🏻♀️.Alerji testi 4 ay yaptırdık yankı donemi 15 gün sürünce süt ve süt ürünlerine alerji yok ama yediğim gıdalardan bazılarında var onları bulmaya çalışıyorum bulursam doktora gidip test yapıcak alerji varmı yokmu diye o gıdaya .Stabil gidiyoruz şimdilik 🤦♀️.