Merhabalar.Ben bu konu ile ilgili hemen hemen ilgili bir post açmıştım.Bilen bilir belki.Oğlumun boynu kızarık olmuştu bi nevi egzama tarzı ve doktoruma gittiğimde bana kortizonlu krem vermişti.Ben bağıra bağıra yakındım burada bana yok doktoru beğenmiyorsan evde bak çocuğuna diyen dahi oldu.Ben onları Allah’a havale ediyorum Allah onların çocuklarına yaşatmasın her neyse bu tarz da konuşmayı hiç sevmem.Eczacıma gittim.Boynunu gösterdim bana bepanthol sensiderm verdi doktorumun verdiği kortizonluyu kullanamadım üç gün de kullansam bir günde içinde kortizon var mı var çocuk bezlerini bile kimyasal olmasın diye neredeyse kumaş takacağız bana kortizonlu krem veriyor çok bence düşünülmemiş birşeydi.Neyse BEPANTHOL SENSİDERM kullandım günde iki kez sürdüm ama her sürmeden önce nemli bir bezle o bölgeyi tahriş etmeden sildim.Sonra geçti arada da pişik kremi sürdüm bepanthol ün.Tamamen geçti.Şimdi tekrar oldu.E bebek den SUDOCREAM aldım ve iki üç saat içerisinde kızarıklık yok oldu ertesi günde tekrardan kendi derisine döndü.Doktorumun dediği tek birşey e katılıyorum kuruyemiş sanırım oğlumda alerji yapıyor emziriyorum çünkü.Elbette doktorlar canlarımız hayat kurtarıyorlar onların yeri asla hiçbiriyle tutulmaz lakin biraz düşünmek gerekiyor bazen onlar doktor biz de anneyiz 9 ay boyunca karnımızda bebeğimizle beraberiz ve ömrümüz boyunca da Yanyana olacağız.Doktorum verdi kullanamadım deneme yanılma yöntemi uyguluyorum ben ne yazık ki doktorum olsa dahil.Bende size şunu öneririm doktor değiştirmenizi geçmiş olsun 💜