Eylul_um Maasim yattiginda bir miktarini hemen birikim hesabina atiyorum veya esim ev icin para biraktiginda belli miktarina hic dokunmadan kenara ayiriyorum. Kagit paralari biriktirdigim bir cuzdanim var, aksam cebimizden cikan bozukluklari da ayri bir kumbarada biriktiriyorum. Bir yerde okumustum, kafanizdaki birikim miktarini para elinize gectigi an direk ayirmalisiniz diyordu, o zamandan beri bu sekilde yapiyorum.