Maas gelince bir kenara harcamadan ayiriyorum. Geriye ne kadar ayirirsam o kadari gidiyor cünkü😂markete nakitle cikiyorum kart olursa nasilsa var diye ivir zivir aliyorum, kiyafet fln genelde internetten aliyorm bu korona zamani hem de herseyi daha kolay görüyorum daha secici oluyorum. Önceden böyle yapmiyordum ama smdi birsey alacagim zaman gercekten buna ihtiyacim var mi diye soruyorum ki bu alisverisi cok sevenler icin cok iyi bir metod cünkp bircok seyi ihtiyacimiz olduguna inandigimiz icin aliyoruz ihtiyacimiz oldugu icin degil☺️