Ikra_Kusum092020 gebelik basinda yasadim 9 haftalikken basladi sonra her ay kanamam oldu doktor hatta şunu demisti adet kani gibi yogun kanaman yoksa bu tur kanamalar olabilir normal demisti ama ben dedigim gibi en son dayanamadim baska doktora gittim sebebi baska bir seymis.sitres asla ve asla yapmayin sizin uzulmenizin bebege bir fayda saglamicak hep olumlu dusunun verdigi progestani duzenli kullanin mutlaka. bebegin tutunmasi sagliyor bol bol dinlenin kendinizi yormayin guzel haberler alirsiniz insallah 🤲