Bende 6ay 10gunlükken koydum suan 9 ay 12 günlük 2haftadır koltuklara tutunarak yürümeye başladığı için nerdeyse hiç koymuyorum
Gerçekten kurtarıcı oldu benim için en azından tuvalete giderken çamaşır aşarken yemek yerken koyuyordum kollarım rahatlıyordu
Fazla koymamanızı tavsiye ederim bı zaman sonra parmak ucu basma olabiliyor