nilaylks
Evet canım Ank. Da yaşıyorum. Fakat daimi doktorum yok. Gazi de doğum yaptım, İlk 6ay rutin kontroller için aylık sağlam çocuk kısmından randevu ile götürdük, oraya baktırdık. Boy kilo endeks. İşitme kalça göz vs. Burda bakıldı.
Aşıları aile hekimliği merkezinde oldu. Özel aşıları eczaneden aldım, hemşire vurdu.
1 kere hastalandı. Göz burun akıntısı çapaklanma ve öksürük oldu, medikalpark a rastt gele bir Dr a randevu aldım bu kadar.
Daimi Dr’a gerek duymadık 🤷♀️