61arzu ahahah bende herşeyi kenara atıp bi çay yaptım içtim herşeyin üstüne 😂 bende gurbetteyim annem gelcek tek çok zor doğudayız havalar buz dışarda bi gezme gibi bişeyimiz yok maalesef bi izmire gittim geldim 1 haftalığına ailemin yanına değişiklik oldu ama yine aynıyız 🤷🏻♀️ Dönüp dolaşıp evimize gelcez alışmak en iyisi diye düşünüyorum