YelizNis Elifnisa20 ya önceden fena değildi bi ara çok güzel yiyordu sonra bıraktı tekrar yedi. Değişik diş çıkarmadık daha insallah diştendir diye düşünüyorum birde
Elifnisa20 YelizNis olabilir cocuktan cocuga degisiyo diş zamanları benim kız yiyodu dişi cıksada azıları cıkartırken bile kesilmemsti istahtan bilmyirom dönemsel bizm sanırım 😰
YelizNis Elifnisa20 oyledir umarım ya Valla herhalde en cok zorluyo deseler yemek yedirmek derim. Diğer herseyi geçtim artik
Elifnisa20 YelizNis aynen öyle gaz desen damlası vardı zamanında veriyodm rahatlıyodu diş desen jelle ates desen surup ama istah acmaya hc bisi yok malesef 😥 yinede en kötü günleri bu olsun rabbim korusun hepsini 😘😘
YelizNis Elifnisa20 oyle tabi sağlıklı olsunlarda bunlarda geçer inşallah bu arada kızınızın ismi nisa sanırım. Benim kızımın adi da nisa