Halinize şükredin bebem hastanede yatıyor şimdi öksürügü için ayrıca süt alerjisi var hep huzursuz abisi 4 yaş sendromu okula uyum problemi feci bir kardeş kıskançlığı yaşıyor çok hareketli ve yaramaz bir çocuk,bizde hunileri taktık kafamıza napalım Allah dermansız dert vermesin beterin beteri var şükür halimize canları sağ olsun🤷🏻♀️