Toprakseyran AmyMom berbattttttttt. Benim tek sorunum evde sıkıldık bebişle soğuk olduğu için de çıkamıyoruz eve tıkılıp kaldık. Birde bebişim sabah rken kalkıyor ona hala alışamadım 4 aylığız bakalım büyüyorlar çok şükür
Bulutiko ezgiyc18 aynen bizde o şekildeyiiizz hatta bir içeri bir dışarı uğraşmasakta bi tanede dışarısı için mi araba alsak diye düşündük eşimle bugün😂
Toprakseyran Ummhafsito bacım yakın da ne işe yarıyor Allah aşkına doğumdan belli kapımı çalan yok öldün mü kaldın mı diye soran yok kaynanamla 5 dakika mesafedeyiz
Aysenurcetn AmyMom Bugün 1. Haftamız doldu.. Gündüzleri uyuyup geceleri çığlık çığlığa. Sanki lohusa olan eşim. Bütün gece uyuyup bir de gündüz uyuyor. Bununla kalmayıp sürekli bir tersleme derdinde. Bense gündüzleri de geceleri de uyuyamıyorum. Çok bunalmış durumdayım. Her dakika ağlamak istiyorum ve eşimden soğumaya başladım. Boşanmak geliyor sık sık aklıma.. ne yapacağımı bilmiyorum.
AmyMom Aysenurcetn hayırlı olsun bebişiniz 💕 ilk zamanlar öyle garip geçiyor ki günler birbirine karışıyor sanki ben de uyuyamazdım kafamda sürekli bi soru işareti vardı eşim mışıl mışıl uyurdu öyle sinir olurdum ki.. sonra bebiş büyüyüp gülmeye başlayınca hafifliyor yorgunluklar uyumasanız bile gözünüzü kapatıp güzel şeyler düşünmeye çalışın hayal kurun ben öyle geçiriyorum zor zamanları
Ummhafsito Aysenurcetn aynısını ben de yaşadım, bir de üstüne 2 hafta izin aldı evde uyudu… Nefret ettiğim ne varsa yaptı… Üstüne 10 günlük doğum yapmışım benden kahve yapmamı istedi he bir de kıyafetlerini ütülememi. Babalık sendromu olmuş galiba. Onun yüzünden sütüm azaldı kızım kilo alamadı. Ben de sizin gibiyim kafam karışık inşallah düzelirler.
NesX AmyMom artik oturdum agliyorum bu 4. Atak ne zaman bitecek diye. Kucak istiyor surekli tum duzeni beslenmesi uykusu kacti cok zorlaniyorum. Lutfen bitsin su atak ve eski oyun oynayan huzurlu cocugum gelsin diye dua ediyorum.
Enfal53 Ummhafsito bende sezeryanliydim bir hafta sonra mecbur ayağa kalktım her işi yaptım oturmadim dinlenmedim yorgunluktan bebeğimle ilgilenemedim benimde sütüm azaldı bidahada eskisi gibi çoğalmadi halen çoğaltmaya çalışıyorum mecbur mamada veriyorum ah bu kocalar ve aileleri
Aysenurcetn Ummhafsito Bizimde bugün 11. Günümüz. Sezeryan doğum yaptım. Başımda kimse yok. Benimde eşim yıllık izinde ve kahvaltı hazırlamamı yemek yapmamı bekledi 4. Gün.. En ufak birşeye sinirlenip bağırıyor. Sanki lohusa olan o. O kadar çok üzdü sinirlendirdi ki sütüm daha bugün akmaya başladı. Gece uyanan benim çocuk ağlayınca da niye ağlıyor niye susmuyor diye söylenip arkasını dönüp yatıyor. Soğumaya başladım herşeyden. O da bunun farkına varmaya başladı. Yüzüne bile bakmak konuşmak istemiyorum niye böyle davranıyorsun diyor birşey yok diyorum çünkü tartışmak dahi istemiyorum. Bazı şeyler için pişmanlık duyuyorum. İnşallah tekrar ısınabilirim..
Cennet24 AmyMom bebeğimden yana iyi şükür alıştık biraz ama eşime kırgınım oyuzden huzursuz ve mutsuz hissediyorum
melek_ucar33 AmyMom hiç ama hiç iyi değilim ek gıdaya geçtik ve kızım mama 2 gündür mama içmiyor biberonu gördüğü anda çığlığı basıyor. Kolikgi atlattık derken bu çıktı. 😔😔
Bilgegamze AmyMom veremediğim kilolar ağırlaşan bacak ve ayaklar, banyosuz saçlar, daginik ev yıkanması gereken sabah bulasiklari artı kaynstilmasi gereken biberonlar beni beklerken nasil iyi hissedebilirim.