Kızım 22 aylık. Sureklı konusuyor um hatta o kadar cok konusuyır acıklama lar yapıyorum ki kızım herseyı net anlıyor. Gel gelelim konusmuyor. Bende cok uzulıyorum bu Duruma.
Yıyıcek bıse gorurse mama dıyor
Emmek isterse meme yada memmem diyor
Bıde bu diyor (ben bıse ogretırken bu kopek yada bu kus falan diyorum ya oda geliyor bu diye soruyor bana) Baska bıse yok
Goz teması cok ıyı
Algıda sorun yok
Komutları yapar, ısaret cok ıyı
Ogrettıgım heerseyı ogrenır
Baybay, alkıs,parmakla kızma, ce e hepsını bılır yapar
Ama cocuk konusamıyor dılı sanki dinmeyecek hıc gıbı gelıyor artık bana. Mesela anne dese herhalde aklımı oynatıcam o derece. Bizde hayvan sesi de yok. Kus nasıl ses cıkarır dedıgım de ci ci ci ci diyor Baska bıse yok. Hayvanlara goturuyorum sureklı ördek tavuk horoz at kedi kopek belki sesını ogrenır diye buna ragmen yok. Valla ben cok cabalıyotum acaba cok cabaladıgım ıcın mı basaranıyoruz