Elisaannesi 3 aylık şuan geçen hafta kontrole gittim. 63 cm boyu 6.500 kilosu çıktı. Gayet iyi yani. Emzirirsin sütün yetmiyor bu çocuk zayıf derler. Mama verirsin çocuğu şişiriyorsun derler. İnsanlar hep konuşuyor yani. 1 aylıkken oğlum,eşimin babannesi bu çocuk hiç büyümemiş,sütün yaramıyor diye aramıştı ki oğlum 1 kg almıştı ilk ay. Okadar çok ağlamıştım ki lohusa halimle. Sonra baktım insanları memnun edemezsin. Artık kim ne derse haa tamam diyorum geçiyorum