Elisaannesi Sadece bir ay zar zor emzirdim bebeğimle beraber bende ağlıyordum artık,etrafımda ki baskıları söylemiyorum bile kızım her ağladığın da bu çocuk aç al doyur emzir,sütün yok mu,sütün gelmemiş senin,yazık bu bebeğe gibisinden şeyler en son dayanamadm işte kalp kırdım yani sonunda sustular psikolojik baskı herşeyden kötü zaten ama bende doğumdan itibaren mama desteği ile besledim şuan 2.5 aylık anne sütü yok denecek kadar az içiyor oda sağıyorum biberonla veriyorum ne çıkarsa azda olsa içmiş olsun diyorum ama mama içmeden asla ne doyuyor nede susuyor, sağlıklı olsunlar da kısmet böyleymiş cnm bizde isterdik elbet emzirelim bebeğimizi mama vermeyelim o kadar masraf oluyr bebeklerin biraz da olsa tasarruf edelim ama yok yani canları sağolsun şu anneleri bi rahat bıraksınlar yahuuu😂😂