Balbocegi Türk olarak birkaç parça anca alıp çıkıyoruz lc den bile.Araplar alıp gidiyor. Armineye girdim 1200 TL kıçı kırık bir pantolon tunik seti hatta 120 TL gördüm bir an dedim imkansız 😅 çalışana sordum dedim bu fiyatlar ne tamam bir marka normale göre hep biraz pahalıydı ama ne olmuş kim alıyor bunları Araplar dedi. Kendi ülkemizde mülteci konumuna düşmüşüz