Pupi hissizim ya çok garip. Benim umutlarım biteli çok olmuş sanırım. Aklıma hep zeki demirkubuzun lafı geliyor, o kadar ben ki.
“bu ülkeye ve bu hayata dair hiçbir şeyin, hiçbir zaman benim dilediğim gibi olmayacağını biliyor, ve artık bundan acı duymuyorum.”