alimeninannesi Selam kızlar 🌸 Doğumdan sonra aldığım kilonun hepsi gitti önceki halime geri döndüm. Ama biraz daha kilo kaybetmek istiyorum ve bebeğimi emziriyorum. Sizler nasıl verdiniz? Denediniz mi? Tecrübelerinizi duymayı sabırsızlıkla bekliyorum 🥰
0307 alimeninannesi oh ne güzel maşallah size 3 kilo vermişim çok yiyorum ben yaa termal performans tayt aldım inş ise yarar biraz da boğazımı tutarım
Balkizlarim alimeninannesi Zumba dansı oryantal olan günde 4 litre su mekik barfiks ve bol koşturmaca hareket 3 tane sezaryen doğum yaptım kilom 54 diyet vs hiç bir şey yapmadım karnım da kalmadı 💐👌😁
Fenty alimeninannesi Bacım 3 gündür diyettim ben aç geziyorum bildiğin gibi değil. Şekeri hamur işini tuzu yağı ne varsa çıkardım hayatımdan. Şekersiz çay içmeyen ben şekeri bile ortadan kaldırdım. Birde extra her gün Leslie yapıyorum. Biraz yemeğe dikkat edip hareket edersen tamamdır bu iş.
alimeninannesi Deletedmom896 leslieymiş Allah seni bende linç yazacaktın yazamadın da beni linçleyecek analar sandım 😂😂😂 niye ne yazdım ki diye düşünüyorum 🤣 velhasıl kelam spor değil olayım evde herşey var da ne yicem diye şey ettim 🤷🏼♀️
alimeninannesi 0307 size de başarılar diliyorum😁 inanıyorum ben başarırsınız 💪🏻💪🏻 benim olayım ne spor ne yemek sadece sütümü düşünerek sordum😂 ne tarz yersem hem beslenmem daha iyi olur hemde spor yapacak enerjim olur diye. Cevapları bekliyorum🤪
0307 alimeninannesi ayy inş veririz detoks suyu falan yapayım dedim ama sütümü etkilemesinden korktum 3,5 aylık bebişim var çok fazla diyet te yapamıyorum sadece anne sütü alıyor çünkü yorumları okuyalım bakalım millet neler yapıyomuş ama o lessie denen dansı denicem dans spor neyse artık
Deletedmom896 Fenty Yok sadece benim sıkılaşasım var onun için de cadillac reformer gerek ona da 1.5-2 sene var diyim
alimeninannesi Fenty sürekliliği olması gereken bişey bıraktığın anda dikkat etmezsen yediğine fos 🤢🤣