Zemheriiiiiiii Umarım hep böyle devam edersiniz 🙏🏽🙏🏽Kızım 4 aylık olana kadar koy yatağa uyusun geceleri rahat 5 sa kesintisiz uyurdu. Ben de 5 saati nasıl 8-10 saate çıkarsam derdindeydim. Sonrası mı? En fazla 2 saatte bir uyanma. 7 aylık alt dişler çıkana kadar çok daha sık uyanmalar🤦🏽♀️ Şu an 8 aylık ve üst dişler de patlamaya çalışıyor. Asla yanımıza yatırmayalım diye karar almıştık. Asla mı? Koskoca evde, odası da olmasına rağmen yatak odasında üçümüz dot dote yatıyoruz 🤷🏻♀️ Yoksa yarım saatlik uykular 🤢 İnşallah dişlerden sonra rahat ederiz 🙏🏽🙏🏽