Merhaba anneler evet yanlış duymadınız bebeme uyku eğitimi vermişim valla yanlışlıkla oldu😂😂 ilk zamanlar gaz tuz herşeyimiz vardı yani öyle kolay bi benek değildi bu arada bebeğim 50 günlük🥰 ve ilk gebeliğim olduğu için uyku eğitimini uyku eğitimi diye bişeyi duyduktan sonra farkettim. Bunun için ne yaptım? Belki yeni doğan annelere ilham olur. Biz eşimle bebeği yatağımıza yatırmaktan aşşırı ama aşşırı korktuk yani ezeriz falan diye allah korusun. Ben ilk günlerde gazı olmadığı için emzirip uyutuyordum kendisi kalktığında doyurup altını temizleyip vs tekrar hooop yatağına koyuyordum. Gece uykuları ise akşam belli bi saatte emzirdikten sonra kendi yatağına koyup uyumasını bekliyordum. Çünkü hiç sallamak pışpışlamak istemedim baştan beri bundan kurtulmanın zor olduğunu biliyordum sadece. Böyle böyle baktımki bizim bebe alışmış geçenlerde İnstagramda gezerken gördüm uyku eğitimi diye birşey olduğunu. Velhasıl kelam anneler tabiki her bebek aynı değil en başta da söylediğim gibi uykusuz geceler mi gaz sancıları mı ağlamalarmı ohoooo hepimizin başına gelen şeyler benimde başıma geldi ama ben sadece öylece yaptığım bişeyde bebeğime alışkanlık kazandırmışım. Diyeceğim o ki zor da olsa biz kadınlar başarırız. Belki birimize motivasyon olur ha ne dersiniz?🤩 vazgeçmeyin önce siz inanın ve hergün olmasını istediğiniz şeyi tekrarlayın unutmayın bebeniz sizi dinleeer🤩🤩🤩🤩🤩😍😍😍😍 iyi geceler efem böyle bişi yazıyım dedim gece gece😇