Mry_21 pardonda ne var acaba şaşırdım üslubuma laf etmenize. Kaldı ki ben hakaret etmedim kötü söz söylemedim benim üslubumu 2 cümleden eleştirip yargıya varmanız da bir farklı olay. Neyse Bence de gerek yok daha fazla konuşmaya Ebru hanım, iyi geceler 😊