Mry_21 pardon? Kötü bir üslup asla kullanmadım. Lütfen bile dedim bence siz eleştirilerden bu kadar rahatsız olmayın.
Köpük olması bir sorun değil bebekler köpüğü içemiyor zaten biberona da gelmiyor. Ayrıca bizler üretenlerden iyi bilemeyiz değil mi adamlar ne kadar araştırıp deney yapıyor. Siz karıştırmaya devam edebilirsiniz ancak asıl yapılması gerekeni yapmadığınız için tavsiye olarak sunmanız da bana göre hiç mantıklı değil kusura bakmayın🙂