Arsem
Evet doğru. Sadece öneriliyor zaten, koruyuculuğu pekiştirmek maksatlı. Zorunlu değil bende böyle biliyorum, yaptırılsa iyi olur sadece.
Bazı doktorlar böyle detay detay anlatmıyorlar, 2 doz 3 doz 5 doz diyip geçiyorlar. Haliyle bizde doğru bilgiye ulaşmak için çırpınıp duruyoruz ne duyduysak didiklemeye başlıyoruz.