8,5 aylık kızıma dün yapıldı aşı, 3 dozmuş toplamda. Bu aya kadar hiç bir aşı bu kadar etkilememişti, bacağı kızardı kabardı, ateş 38 oldu, ağla ağla susturamıyoruz, bacağa ağrı yaptı sürekli çekiyor bacağını.. ne uyuyor ne duruyor.. dünden beri mahvolduk. Böyle olacağını bilseydim yaptırmazdım. Şimdi 2 doz daha var napıcam ya...