Mom262627 ya ben bunu anlamıyorum. Mevzu yaşamak mı? Çalışmak mı? Çalıştığının karşılığını alamamak mı? Şikayet ediyorsunuz dışarda yiyorlar bir şeyler alıyorlar. Onu da mı yapmasın insanlar? Daha iyisini istemek niye doyumsuzluğu giriyor ki? Almanya da bir maaşla araba alabilen insanla bir ömür araba borcu ödeyen insandan hangisi olmak istersiniz siz? Yada markete gittiğinde temel insani ihtyaçlara daha kolay ulaşmayı arzulamak suç mu? Bunları istiyoruz diye avmde yenilen yemek cepte ki telefon herkesin gözüne batıyor. Ben anlamıyorum bu ülkeye bu gençlere bu insanlara bunu nasıl reva görüp bir de her şeyi kadere bağlıyorsunuz? Allah akıl vermiş irade vermiş düşünme kabiliyeti seçim yapabilme şansı vermiş. Yanlış seçimler yapıp yapıp kader deyip suçu (haşa) Allah a atamazsınız. Gerçi yokluk nedir edebiyatı yapmışsınız. Yokluğu bilipte hala gözlerinizde ki perdeyi indirmediğiniz için markete gittiğinizde gördüğünüz her zam da size müstahak. Sakın sağda solda demeyin o pahalanmış bu pahalanmış diye siz şey diyin bu araba almış bu yemek yiyor fln…