Arkadaşlar aslında dolar yükselmiyor. Amerikan doları şu an dünyanın bir çok ülkesinde eski değerini kaybetti. Amerikan merkez bankası karşılığı olmadan piyasaya dolar sürüyor. Euro da yükselmiyor. Türk parası değer kaybediyor. Her gün her saat her dakika. Paramız şuan dünyanın en değersiz para birimlerinden biri 1 Kuveyt dinarı 31.6 tl. Şaka gibi