Son 10 gün görünüyor, 25 gündür çekiyorum. Huysuz, ağlak bir bebek oldu gece uykularımız yok acıkınca emip uyuyan bebeğim gitti yerine yarım saatte bir ağlayarak uyanan bebek geldi. Gündüz uykusu zaten yok… Emzik reddi var tutmuyor emziği. Zaten gazla uğraşıyordum doğduğundan beri. Sürekli ilgi istiyor kucakta gezme olsun değmeyin keyfine, istediği tek şey. Bazen sabrımın sınırları zorlanıyor, çok yıprandım psikolojik olarak. Hiç gece uykusu uyumadan ilgilenecek enerji olmuyor malesef. Eşim de sağ olsun hiç umrunda değil. İnanın berbat haldeyim aynada kendime bakmaya çekinir oldum göz altlarım morarmış yorgunluktan duşa girecek vakit bulamıyorum. Bir gülümsemesi her şeye bedel evet rabbim sağlık versin elbet geçecek bu dönem de başkaları da. Ancak insan yaşarken gerçekten çok yıpranıyor. Allah hepimize kolaylık versin yavrularımıza sağlık, huzur, neşe. 🌸