Littlemama emzirmeyi çözmelisiniz en önemlisi bu çünkü diğer her şey geçecek ama sütünüz giderse sıkıntı olur. Sizi anlıyorum tükenmişsiniz ancak bunların bir süreç olduğunu hepsinin geçeceğini sakın unutmayın. Hepimiz yaşadık. Biraz yardım alın. Ailenizden, komşunuzdan, eşinizden. Kimi bulursanız ondan. Siz stres oldukça stres hormonları sütünüze geçecek ve bebeğinizde stres olacak. Sakinleşin. Bebeğinizin şartlarını değiştirin. Emzirmek için loş hatta karanlık bir ortam yaratın. Sizden başka kimse olmasın, telefon tablet tv vs. hiç biri olmasın. Bu şekilde ısrarla deneyin. Yatarak emzirin. Uykuya daldığında 5 dk daha bekleyip yüzüstü çevirin öyle uyusun. Ama önce bi sakinleşin. İnanın hepsi geçecek. Siz ne kadar hızlı sakinleşirseniz, sorunlar o kadar hızlı bitecek. Unutmayın hepsi geçecek❤️