Annekizz Benim oğlumda oturmasına oturuyordu da sağa sola çok devriliyordu 8-9 aylıkken bile ama inanılmaz hareketli bir bebek benimki. Bir gün dikkat ettik otururken televizyondaki reklama odaklanmış ve devrilmenin d’si yoktu. O gün anladım ki aşırı hareketten devriliyordu. Halen de çok çok hareketli 1 yaşına yeni girdik henüz yürümüyor birkaç bağımsız adım atıyor ama yürüme denemez. Her çocuk kendine has kendine özel. Doktorunuza sorabilirsiniz içiniz rahat etsin, onun haricinde her şey yolundaysa beklemek gerekiyor.