Annekizz bak bir de sana ne diyeyim oğlum şu an tam dokuz aylık. 20 ocak doğumlu, bazen onu yerden kucağıma alırken görsen Allah korusun bu çocukta bir şey var dersin, kendini geriye ve benim kollarıma öyle bir bırakıyor ki anlatamam. Ama bunu Bilerek yapıyor. Emekliyor desteksiz oturuyor tutunup ayağa kalkıyor hatta koltuğa tırmanmaya çalışıyor 😂 ama o halini gör bu bebek daha başını tutamıyor dersin. Oyun da yapıyor olabilir. Yani bazı bebek tembel olur, kendini öyle geri atıverir. Bir sorun olsa kesinlikle anneler hisseder. Dediğim gibi asla yüreğini karartma, bol egzersiz tabi için rahat olsun diye bir de uzman görüşü alırsın. Bitti gitti. 🥰