Sedakcby Flamingo ben direkt 180de pişiriyorum çokta güzel olur birde öyle dene istersen. Derecesini düşük tutuyorsun biraz içi pismez o şekilde üstü pişer içi hamur kalır
Aleynameva Ben keki yapmaya başladığında fırınida açıyorum. Fırına siccakkrn atmayınca dışı pişir içe çiğ kalır geneldee