Flamingo Kizlar yaptığım kekler içi hep hamur kaliyor 1 saatte pişirsem aynı sorun bi türlü pişmiyor keklerimin içi ya var mi tavsiyeleriniz?
3122 Flamingo kalıp dar malzeme çoksa içi yoğun ağır olur ve çiğ kalır 😕az ölçülü malzeme daha geniş bir kap 👍🏼
Zamanlagelen Flamingo tepsı de mı yapıyorsunuz kalıpta mı? Genelde kalıpta yapınca aynı sorun oluyor borcam da yaparsanız hamur olma durumu olmuyor.
Serife00 Zamanlagelen dikdörtgen borcum da benim sade kekim hiç pişmiyor altı bildiğin bembeyaz kakıyor kakao da aynı durum olmuyor mesela o yüzden hiç sevmiyorum borcam kekini
GmzSnn Kalıp we fırının pişirmesiyle alakalıdır fırını iyi tanıyormusunuz 😅 nasıl pişirdiğini ezberlemişseniz farklı kek kalıplarıyla denemenizi tawsiye ederim. Bide kekin püf noktalarını es geçmeyin😌😌😌🌸
berre malzemelerin ölçüsü ònemli ve keke kalıbı buna uygun olmalı az un ya da fazla yağ ya da fırınınla ilgili olabilir
mom1236 Flamingo alt üst ayar açıkta olsa bazen pişmiyordu benim de. Bende en altın bir üstüne koyuyorum tepsiyi gayet iyi pişiyor şu an
Nobody Flamingo kek kalıbını fırına vermeden tezgaha bi kaç kez vurup baloncukları patlatın, fırın kapağını ilk 20-25 dk asla açmayın birde ızgara telinin üzerinde pişirin 🙃 sıvı ölçülerinizde 1 su bardağını geçmesin tabi ☺️
Sedakcby Flamingo ben direkt 180de pişiriyorum çokta güzel olur birde öyle dene istersen. Derecesini düşük tutuyorsun biraz içi pismez o şekilde üstü pişer içi hamur kalır